2011年10月12日 星期三

i was forgot your name in my dream

i forgot your name
who are you?
D:

i wish i can sit beside you
when we gonna to find a new job in a new place
but i couldn't

ur body figure are long and tall,
maybe tats just what i like
i discovery the name in my dictionary
but i couldn't
what is your name?
my love?
i really forgot you already

it the time we broke
we already broke in the very fist time
but i just release from it

花开太早 花落无常
落地有声 声如凄怆
凄怆如我 我为何人
何人共醉 生死相傍
生又何欢 死又何妨
生死不渝 此情无双
此爱无边 此恨绵长
爱恨之间 两眼茫茫
天下之大 尽是苍凉
你为朝光 我为夕阳
朝生夕生 朝死夕死
朝夕相伴 生死相随
人说英雄 无情无泪
无泪不恨 无情无伤
人算天算 万事茫茫
百世之后 世人已忘
梦也荒凉

我看不清你那种笑容 绵绵的却有钢针藏其中
我听不到你的悲泣 那滴泪流得太深太长太重
我看不清你那种笑容 绵绵的却有钢针藏其中
我听不到你的悲泣 那滴泪流得太深太长太重

沒有留言:

張貼留言