2011年9月14日 星期三

我要吐血了,你們感受不到的痛

纠结!
说未来要跟我一起去新加坡的
说可以来我hometown的
说要求来我看家看看的
说x N...

很好,全部浮云了

昨天,
在我面前 约我隔壁的中二 出去玩是怎样?
可恶!
我的脑海没有你,我的视线没有你,我的听觉听不到你,我的未来不包括你。走开走开~!


Dreams I that once had have all been crushed
Now that everything's changed, I have been holding on so desperately
I have given up the strength I used to protect what I love
(It's falling from your sky)
I don't know what to do...
Every time that I'm cut by broken shards of what was once a dream
I will reach into the darkness of my heart,
and I will try to find the strength to carry on!
'Cause I've made it this far...
----------------

今天
把我送你的定情信物髮釵筷子,插在跟你要好的 馬來公 头上,
是想让我怎样啊!啊啊啊!!!?
前後夾攻我 脆弱的心靈?
可惡的是 不知情的人...頻頻 對馬來公說 "哇!u look very korean"
shit!....

算了,反正不是第一次 "分手事後" 踐踏 我的心意...
我借她回國的包包 也是...手信落空..約定落空也是..
我以為我好一點了..快好了..
卻這樣掀我傷疤

我忍...得了嗎?
從愛意轉變成 平淡之心 後,還要讓我對你的心態 變成 恨意 嗎?


the chopstick i gave you,u play like this...
fine,we broke already..i cant care anythings already
is just...u hurt me again and again, with no senses
is the outcome that you want?

-----------------------

小道事件:
辦公室 門 鎖壞了.
多人嘗試打開後,開不了
然後我 輕推~就開了
結果我被神化了(呃..

沒有留言:

張貼留言